Emilia skriver igen

ss

Jag tänker börja blogga om mina målningar och sånt skit.
Så jag skippar emo adhd snacket och börjar om.

Jag kommer typ skriva om skolan jag går på om min konst och om mina tattueringar=)
Om musik vita katter och konstiga saker jag pysslar med.


Kanske en och annan häst?




Hur som helst.

Bilder på det senaste jag målat :

x

Jag har ju världens coolaste kamera..
Men den är mer röd=)


sssss
Jag gillar fan att måla kvinnokropp. Massa formisar och sånt :D
De här bilderna har en jävla massa känslor i sig.
Jag menar en sak. Men den som ser dem känner oftast något annat.


sfa<g

:)





Igår fick jag en super fin tattuering av Jim !
Jag är så sjukt glad!
Den är super fin. 4 timmar sen palla jag inge mer...



ff


=)

http://www.videofy.me/elyriah/212938
film när jag ställer upp på en fotning med Nymph.se och Tim =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0